10/04/2013

Nowy gość w zakładce "Linki" - zapraszam!


Z drobnym poślizgiem, ale jak na mnie to i tak wynik dość dobry. Od mojej wyprawy do Krzanowic i Opawy (rym niezamierzony ;p) minęło już dwa i pół tygodnia, a ponieważ na obu meczach towarzyszył mi Cfeter, mam w końcu zaszczyt dodać i jego blog do zakładki „linki”. :)

Cfeter, czyli Marek, jak sam o sobie pisze, koncentruje się głównie na spotkaniach niższych lig w podokręgach Racibórz, Rybnik, Kędzierzyn-Koźle oraz Głubczyce, ale sporadycznie zagląda także na inne śląskie stadiony. O jego meczowo-turystycznych dokonaniach przeczytać można wpisując w adres przeglądarki cfeter.blog.onet.pl - blog dziś nosi nazwę „W okolicach stadionów”, choć niektórzy mogą kojarzyć go z czasów, gdy funkcjonował jako "Niedziela Barabasza".

Ciekawostka dla kolekcjonerów: Marek należy do grona „biletowych zapaleńców”. I to do tego stopnia, że przy wyborze meczu do obejrzenia potrafi sugerować się faktem, czy wejście na dane spotkanie jest biletowane. :)

Zapraszam zatem serdecznie i na blog Cfetra (Cfetera?), jak i do odwiedzenia zakładki Linki w menu u góry, gdzie znaleźć można odnośniki do stron innych groundhopperów, z którymi miałem dotychczas przyjemność spotkać się osobiście.

2 komentarze:

  1. Dzięki!Tym razem ja prostuję:KRZANOWIC ;).Krzyżanowice do bardziej na Ostrawę ;)

    W sumie to dalej jest Niedziela Barabasza,tylko widocznie coś pomajstrowałem w ustawieniach.No ale proszę wybaczyć-ja nie jestem umysł ścisły jak inżynier Mamoń :)

    Najlepiej będzie chyba Cfejtra :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za czujność. Nie wiem czemu nie mogę zapamiętać i ciągle wychodzą mi te Krzyżanowice. :)

    OdpowiedzUsuń