30/05/2016

Klasa A: MOSiR Stal Zabrze - Gwiazda Chudów

Chociaż stadion przy ul. Bytomskiej 2 miałem już okazję pokrótce tutaj zaprezentować, do „skompletowania” wszystkich zabrzańskich drużyn występujących w seniorskich rozgrywkach brakowało mi właśnie ekipy MOSiR Stal Zabrze. Ostatni element układanki dołożyłem do kolekcji w minioną sobotę, ale szczęścia miejscowym nie przyniosłem, bo ci przegrali 1:2 z Gwiazdą Chudów.

Po 27. kolejkach zmagań w zabrzańskiej Klasie A sytuacja wyglądała następująco: zespół Stali z dorobkiem 42 punktów zajmował szóstą lokatę w tabeli, zaś mająca 27 „oczek” Gwiazda plasowała się na trzecim miejscu od końca. Wydawało się zatem, że w roli faworyta należy upatrywać sobotnich gospodarzy, ale - pewnie nie tylko ku mojemu zaskoczeniu - komplet punktów wyjechał do Chudowa.

Goście już do przerwy prowadzili 1:0, po tym jak w 18. minucie dośrodkowanie z rzutu rożnego na bramkę zamienił Jarosław Włodarz. Po zmianie stron goście mieli kilka dogodnych sytuacji na podwyższenie rezultatu, ale za każdym razem brakowało odpowiedniego wykończenia. W 68. minucie za faul w polu karnym czerwoną kartką ukarany został Mateusz Gajda, ale okazji na podwyższenie prowadzenia nie wykorzystał Sebastian Pindur, który z 11 metrów trafił w słupek. Pechowy wykonawca ”jedenastki” zrehabilitował się jednak chwilę później i wydawało się, że jest już „po meczu”. Grająca w osłabieniu Stal za sprawą Mateusza Kopacza zdołała jeszcze nawiązać walkę, jednak na nic więcej niż bramka honorowa miejscowych nie było już tego dnia stać.


Na meczu miałem okazję spotkać się z Arkiem oraz Dawidem. O dziwno nie przygotowali materiałów szybciej niż ja (sic! LOL ;) ), ale gdy tylko będą dostępne w sieci, tutaj pojawią się linki. ;)



28.05.2016; Polska, Klasa A - Podokręg Zabrze:
MOSiR Stal Zabrze - Gwiazda Chudów 1:2 (0:1)
0:1 - Jarosław Włodarz 18'
0:2 - Sebastian Pindur 78'
1:2 - Mateusz Kopacz 83'

W 70. minucie Sebastian Pindur (Gwiazda Chudów) nie wykorzystała rzutu karnego (trafił w słupek).

Czerwona kartka: Mateusz Gajda (68', za faul) - MOSiR Stal Zabrze.

Widzów: ok. 30.

Bilet: Wstęp wolny.





Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz