16/07/2012

Towarzysko: Okocimski KS Brzesko - Partizan Bardejov

Na starcie nowych rozgrywek padł kolejny rekord! Niestety… niechlubny. :P Wiadome jest, że dotychczas zdarzało mi się nie raz przybyć n mecz niepunktualnie, ale zazwyczaj na stadionie meldowałem się z kilku- lub kilkunastominutowym spóźnieniem. W Brzesku wywindowałem wynik i to jak! – na Okocimską dotarłem ok. 85. minuty towarzyskiej potyczki z Partizanem Bardejov. :)

Podobno „kto późno przychodzi, sam sobie szkodzi”, a tu psikus! Zaraz po wejściu na obiekt beniaminka I ligi nie tylko zobaczyłem, ale nawet zdołałem nagrać bramkę dla gości… autorstwa gospodarzy. W ten oto sposób Przemysław Bella ustalił końcowy wynik:


Jak już wspomniałem, Okocimski KS to aktualny beniaminek I ligi, do której awan wywalczył w iście imponującym stylu. „Piwosze” omal nie zakończyli rozgrywek wschodniej II ligi 2011/12 bez porażki – dopiero rzutem na taśmę, w ostatniej kolejce, ulegli na wyjeździe Zniczowi Pruszków. A mogło być tak pięknie…

Stadion w Brzesku to kameralny obiekt, liczący 1068 miejsc siedzących, ale tak naprawdę w oczy rzuca się tylko główna, kryta trybuna.  Czy zawitają tutaj takie ekipy jak m.in. Cracovia czy Zawisza Bydgoszcz? Na dzień dzisiejszy: nie – Okocimski KS otrzymał licencję na grę w I lidze, ale swoje mecze ma rozgrywać w Krakowie, na obiekcie Hutnika. Jak długo? W Brzesku wierzą, że tylko raz, w inauguracyjnym meczu z „Pasami”. Przy Okocimskiej podobno trwają (?) prace i Kolejarz Stróże ma być podejmowany przez „Piwoszy” już na ich stadionie.

14.07.2012; Spotkanie towarzyskie:
Okocimski KS Brzesko - Partizan Bardejov 2:1 (2:0)
1:0 - Wojciech Wojcieszyński 27' (k.)
2:0 - Robert Trznadel 42'
2:1 - Przemysław Bella 88' (s.)

Widzów: ok. 50.

Bilet: Wstęp wolny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz