23/04/2012

Groundspotting: Kolejarz 24 Katowice

Miniony weekend pozwalał mi na obejrzenie tylko jednego spotkania, w dodatku w sobotnie przedpołudnie. Po szybkim zapoznaniu się z terminarzami niższych lig okazało się, że o godzinie 11:00 w katowickiej A klasie odbędą się… „małe derby Katowic” pomiędzy Kolejarzem 24 a Hetmanem 22. Niestety…

Przed meczem tradycyjnie sprawdziłem mapę i udałem się pod wskazany na klubowej stronie adres. Wszystko wydawało się w porządku, aż do momentu dotarcia na miejsce. Okazało się bowiem, że… boisko Kolejarza 24 piłki nożnej nie widziało chyba od kilku lat. Trybuny w rozsypce, murawa rozkopana, bramek brak… Co najgorsze, nikt ze spotkanych w okolicy ludzi nie był w stanie udzielić mi odpowiedzi na pytanie: gdzie obecnie swoje mecze gra katowicki Kolejarz?

Reasumując: w sobotę zaliczyłem „pusty przebieg”, a mecz odbył się w innym miejscu, którego nadal nie jestem w stanie ustalić. A co najgorsze, derby Katowic obfitowały w bramki, bo Kolejarz pokonał Hetmana aż 8:1!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz