07/11/2011

Klasa A: Czarni Sucha Góra (Bytom) - Sokół Orzech

Bardzo miłe zaskoczenie w Bytomiu. W końcu udało mi się trafić na spotkanie niższej ligi gdzie pojawił się doping, a to za sprawą kibiców Sokoła Orzech, którzy okrzykami wspierali swój zespół w pojedynku z Czarnymi Sucha Góra. Dotąd w trwającym sezonie na szczeblach poniżej I ligi głośno na trybunach było głośno tylko dwukrotnie podczas meczów bytomskich Szombierek.

Spotkanie pomiędzy Czarnymi a Sokołem było chyba w ogóle najlepszym z tych A-klasowych, na których miałem okazję się zjawić. I to nie ze względu na wynik czy boiskowe wydarzenia. Ciekawej było poza murawą.

Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to old-schoolowe ławki naprzeciwko „trybuny” głównej:

Doping. Kibice Sokoła nie śpiewali przez pełne 90 minut, ale większość meczu należała do nich. Nie przygotowali żadnej oprawy, ale dwukrotnie coś „walnęło” za płotem. ;) Do tego warto dodać, że wizyta lidera A-Klasy ściągnęła do Bytomia ponad 150 widzów.

A co zaskoczyło mnie już zupełnie, to… obecność gitary :) :

06.11.2011; Klasa A, Bytom:
Czarni Sucha Góra (Bytom) - Sokół Orzech 1:1 (0:0)
0:1 - Bartłomiej Wylężek 50'
1:1 - Piotr Cieniawski 70'

Widzów: ok 160.

Bilet: ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz