03/03/2012

Groundspotting: Warszawa

Niedawny pobyt w Warszawie nie ograniczył się tylko do spotkania reprezentacji na Stadionie Narodowym. Przy okazji udało mi się jeszcze na szybko zwiedzić dwa stołeczne obiekty, na których na co dzień swoje mecze rozgrywają Gwardia oraz Okęcie.

Czasu w Warszawie nie było zbyt wiele, ponieważ pod Pałac Kultury i Nauki dotarłem późnym popołudniem, a po zachodzie słońca robienie zdjęć nie ma sensu. Dlatego korzystając z kartofliskowego informatora postanowiłem ograniczyć się tylko do tych stadionów, które są po drodze.

Pierwszy przystanek to Okęcie Warszawa, które obecnie rywalizuje w południowej grupie mazowieckiej IV ligi. Niestety przez roztopy trafiłem na błoto po kostki i nie udało mi się obejść i obfotografować całego stadionu.


W drodze do centrum zatrzymałem się jeszcze na znanym mi już stadionie Gwardii, gdzie kilka lat temu byłem na koncercie Iron Maiden. Przez te kilka lat przy Racławickiej chyba nic się nie zmieniło. A wracając do spraw czysto piłkarskich: Gwardia, które największe sukcesu święciła w połowie XX wieku (wicemistrzostwo kraju w 1954 roku oraz Puchar Polski w 1957 roku) obecnie plasuje się w środkowej strefie I grupy warszawskiej ligi okręgowej.


W planie wycieczki był jeszcze Drukarz Warszawa, którego siedziba położona jest niedaleko Stadionu Narodowego, ale niestety zabrakło czasu…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz