16/05/2013

Liga okręgowa: Orzeł Mokre (Mikołów) - Pogoń Imielin

Ależ się w środę zdenerwowałem. Pewny siebie podjechałem na pod stadion Rozwoju Katowice na dobre 30 minut (sic!) przed rozpoczęciem meczu z Zagłębiem Sosnowiec. Niestety, sprzedaż biletów… nie była już prowadzona. Na szczęście pamiętałem, że o tej samej porze gra m.in. mikołowski Orzeł Mokre. Pozostało tylko znaleźć jego stadion…

Cóż, mój błąd z tym Rozwojem. Na stronie klubowej znaleźć można było harmonogram sprzedaży biletów oraz informację, że przed samym spotkaniem klubowe kasy zamknięte będą… na wniosek policji. Pewnie wytłumaczono by to „względami bezpieczeństwa”, by na sektory gospodarzy nie weszli fani z Sosnowca, którzy od katowiczan otrzymali ponoć pulę 160 wejściówek. Tylko czy ci sami fani nie mogliby kupić tych biletów w przedsprzedaży?

No nic, nie ma co rozpaczać. Środa miała być piłkarska i była, bo pamiętałem o innym rozgrywanym w okolicy meczu - trzy klasy rozgrywkowe niżej Orzeł Mokre podejmował Pogoń Imielin, a spod stadionu Rozwoju do Mikołowa jest raptem kilkanaście kilometrów (choć fakt, że podróż tam w dniu roboczym w godzinach szczytu nie jest czymś, o czym śnię po nocach ;p ). 

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy na stadionie Orła, to właśnie to miejsce za jednym z narożników:



Potencjał pod trybunę niczym na dawnym stadionie Arki Gdynia. Może miejscowi kibice powinni pomyśleć nad stworzeniem młyn właśnie w tym miejscu?  ;)

Sam mecz, jeśli spojrzeć na całe 90 minut, był moim odczuciu wyrównany, choć sytuacja i wynik zmieniały się jak w kalejdoskopie. Pierwsi na prowadzenie wyszli goście, następnie dwie bramki zdobyli gospodarze, by w końcówce ponownie gonić wynik. Ostatecznie skończyło się na 3:3 i wydaje mi się, że był to wynik sprawiedliwy. Bohaterem Orła był Rafał Łach - autor wszystkich trzech bramek. 

Z ciekawostek, oprócz tej o „górce”, wypada wspomnieć o sędziach. A raczej… sędzinie. Pierwszy raz bowiem trafiłem na mecz, który prowadziła kobieta - rozjemcą w Mikołowie była Magdalena Figura.

15.05.2013; Liga okręgowa, grupa Katowice I:
Orzeł Mokre (Mikołów) - Pogoń Imielin 3:3 (2:1)
0:1 - Lechosław Synowiec 4'
1:1 - Rafał Łach 16'
2:1 - Rafał Łach 25'
2:2 - Damian Kryla 55'
2:3 - Łukasz Samek 75'
3:3 - Rafał Łach 85'

Widzów: ok. 75.

Bilet: Wstęp wolny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz