12/09/2012

Klasa A: Zaborze Zabrze - Ruch Kozłów

Na środę zaplanowałem sobie wyjazd na mecz do Zabrza, gdzie do wyboru miałem spotkanie MKS Zabrze-Kończyce (dawna Gazobudowa) z Fortuną Gliwice lub derby Piasta Pawłów z Gwarkiem. Na szczęście na czas zorientowałem się, że wspomniane mecze okręgowego Pucharu Polski i owszem – odbywają się w środku tygodnia, ale… ubiegłego. :P Na szczęście z odsieczą przyszła mi zabrzańska A Klasa.

MKS Zaborze dobrze wszedł w nowy sezon. Co prawda zabrzanie odpuścili mecz I rundy okręgowego pucharu i walkowerem przegrali z Zamkowcem Toszek, ale w rozgrywki Klasy A rozpoczęli od wysokich zwycięstw: 7:0 u siebie z rezerwami Przyszłości Ciochowice oraz wyjazdowym 9:1 nad Carbo Gliwice. Potem było już gorzej, bo ekipa z Zaborza zanotowała dwa remisy i porażkę, ale w meczu z beniaminkiem z Kozłowa liczyłem na te kilka goli.

Dobra, tak naprawdę, to środowy mecz bardziej interesował mnie ze względu na… warunki atmosferyczne. Na godzinę przed pierwszym gwizdkiem w Katowicach rozpętała się straszna ulewa, dlatego liczyłem, że na stadionie przy ul. Wyciska będę jednym z nielicznych widzów. Poza tym chciałem zobaczyć, jak w tych strugach deszczu radzić będą sobie piłkarze. Niestety dla mnie ulewa szybko przeszła, a w trakcie meczu pokropiło tylko przez chwilę.

Według oficjalnych informacji, należący do MKS Zaborze stadion może pomieścić do 2000 kibiców i dysponuje 300 miejscami siedzącymi. Nie wiem tylko, czy wliczają się w nie miejsca mobilne;) , takie jak to:


Wspominałem o wyczekiwaniu na co najmniej kilka goli i swój cel bym osiągnął, gdyby gospodarze nie mieli taaakich problemów z wykańczaniem akcji. Zaborze było stroną przewarzającą, ale wielokrotnie marnowali dogodne sytuacje, szczególnie w pierwszej połowie. Jedynym niezawodnym w szeregach zabrzan był Tomasz Włoka, który zdobył obie bramki. 

Aha, i jeszcze jedno: po drugiej stronie ul. Wyciska znajduje się pełnowymiarowe boisko ze sztuczną nawierzchnią, które jest nawet dobrze widoczne z trybuny (wału) zachodniego. Zatem prawdopodobnie istnieje możliwość oglądania tam dwóch meczów na raz. ;)

12.09.2012; Klasa A, podokręg Zabrze:
Zaborze Zabrze - Ruch Kozłów 2:0 (1:0)
1:0 - Tomasz Włoka 37'
2:0 - Tomasz Włoka 46'

Widzów: ok. 50.

Bilet: Wstęp wolny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz