31/10/2011

Liga okręgowa: Ruch II Radzionków - Tarnowiczanka Stare Tarnowice (Tarnowskie Góry)

Październik okazał się być bardzo udanym miesiącem: w ciągu czterech tygodni byłem na stadionach wszystkich drużyn z regionu, które występują w dwóch najwyższych klasach rozgrywkowych. Ostatnim brakującym elementem tej układanki był obiekt Ruchu Radzionków, który odwiedziłem przy okazji meczu drugiej drużyny „Cidrów” w lidze okręgowej.

W październiku, oprócz wizyt na Roosevelta 81 w Zabrzu, obejrzałem również mecze na stadionach Ruchu Chorzów (z Legią Warszawa), GKS-u Katowice (z Pogonią Szczecin) i Polonii Bytom (mecz Pucharu Polski z Lechem Poznań). A ponieważ gliwicki Piast na swoim nowym obiekcie (który zresztą już zwiedziłem ;) ) zadebiutuje dopiero w listopadzie, do pełni szczęścia brakowało mi tylko Ruchu Radzionków.

Niestety terminarz I ligi nie był dla mnie korzystny, ale na szczęście w IV grupie katowickiej „okręgówki” wyglądało to lepiej i w niedzielę mogłem zasiąść na trybunie stadionu przy ul. Narutowicza, by obejrzeć spotkanie rezerw Ruchu z Tarnowiczanką Stare Tarnowice z Tarnowskich Gór, wygrane przez gospodarzy 2:1.

30.10.2011; Liga okręgowa, Katowice IV:
Ruch II Radzionków - Tarnowiczanka Stare Tarnowice (Tarnowskie Góry) 2:1 (1:0)

Widzów: ok. 60.

Bilet: Wstęp wolny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz