30/04/2011

3.Klasse: Cro FC Celik Wien - Vardar-Viena

I został już tylko jeden. W piątek zaliczyłem spotkanie na najniższym szczeblu wiedeńskich rozgrywek, czyli na poziomie VIII ligi. A był to mecz pomiędzy CRO FC Celik Wien a Vardar-Vienna, w którym pewne zwycięstwo odnieśli gospodarze – lider tabeli 3.Klasse A rogromił rywala 7:2.

Tę informację mógłbym pominąć, ale staje się to już powoli tradycją: na mecz spóźniłem się około 20 minut. :)

Spotkanie, tak jak się spodziewałem, nie było pasjonującym widowiskiem. Na szczęście – również zgodnie z oczekiwaniami – padło w nim sporo bramek. Dokładnie dziewięć, co jest obecnie bramkowym rekordem, jeśli chodzi o mecze, które odwiedziłem.

A na koniec ciekawostka. W poprzedniej notce z meczu Rot-Weiss Wien z ADO-Wien pisałem o tym, że w drugiej połowie oprócz mnie na trybunach w strugach deszczu wytrzymał tylko jeden chłopak. Ten sam dżentelmen pojawił się i na piątkowym spotkaniu. Jak się okazało w przerwie, był to Steve – kolejny wiedeński groundhopper. :)

29.04.2011; 3.Klasse:
Cro FC Celik Wien - Vardar-Viena 7:2 (3:2)
0:1 - Kristijan Icevski 5'
1:1 - Danijel Galic 31'
2:1 - Bernard Batariloc 32'
3:1 - Dalibor Tolo 34'
3:2 - Danijel Josifovic 40'
4:2 - Danijel Galic 76'
5:2 - Dalibor Tolo 78'
6:2 - Dalibor Tolo 84'
7:2 - Danijel Galic 86'

Czerwona kartka: Danijel Josifovic (70', za drugą żółtą) - Vardar-Viena

Widzów: ok. 20.

Bilet: Wstęp wolny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz