17/11/2015

Klasa B: Wicher Płonia (Racibórz) - Odra Nieboczowy

W przerwie meczu pomiędzy raciborskim Wichrem Płonia a Odrą Nieboczyce miałem poważne obawy, że moja trwająca ponad półtorej roku seria spotkań bez wyniku 0:0 właśnie dobiega końca. Na szczęście po zmianie stron zawodnicy wzięli się do roboty i choć podzielili się punktami, to remis 1:1 akurat mnie w pełni zadowalał. :)

Pierwsze 45 minut meczu przy ul. Sudeckiej (bo chyba pod ten adres należy „podpiąć” obiekt, z którego korzysta Wicher?) nie zachwycało. To, na co czekali nielicznie zgromadzeni widzowie, działo się dopiero po przerwie: w 54. minucie prowadzenie gościom dał Marek Franiczek, ale dziesięć minut później do wyrównania doprowadził Adam Bohonos.

Podział punktów z pewnością nie ucieszył do końca żadnej ze stron, które stratę punktów przypłaciły spadkiem o jedną lokatę w ligowej tabeli - Płomień zimę spędzi na 5. miejscu kosztem rezerw Przyszłości Rogów, a wyprzedzona przez KS 25 Kokoszyce ekipa Odry „przezimuje” na 11. pozycji. Narzekać nie mogę natomiast ja, bo bramka Franiczka z 54. minuty podtrzymała moją trwającą już 561 dni (stan na dzień meczu, czyli 15 listopada) serię spotkań z przynajmniej jednym strzelonym golem - z moich wyliczeń wynika, że po raz ostatni bezbramkowy remis oglądałem w Zdzieszowicach, podczas „majówki” 2014. ;)

Spotkanie Wichru z Odrą oglądałem w towarzystwie Marka, z którym do płoni dotarliśmy po meczu Studziennej, oraz Jacka - autora blogu Trzi Rogi Elwer. Łączoną relację Marka znaleźć możecie tutaj, natomiast relacja Jacka - gdy tylko się pojawi ;p - przeczytacie tutaj.

Warto wspomnieć jeszcze o wyczynie Tomasza Sobeczko, który podobnie jak ja „zaliczył” w niedzielę oba raciborskie spotkania, choć w zupełnie innym charakterze - dwie godziny wcześniej występował bowiem w spotkaniu LKS Studzienna - LKS Raszczyce i nawet zdobył pierwszą bramkę dla gości, natomiast w meczu Wichru z Odrą pełnił rolę… sędziego liniowego.


15.11.2015; Klasa B, Racibórz I:
Wicher Płonia (Racibórz) - Odra Nieboczowy 1:1 (0:0)
0:1 - Marek Franiczek 54'
1:1 - Adam Bohonos 65'

Widzów: ok. 25.

Bilet: Wstęp wolny.



Linki:

1 komentarz:

  1. Adres należy "podpiąć" pod Zespół Szkolno-Przedszkolny,a ten mieści się na Sudeckiej :)

    OdpowiedzUsuń