26/01/2012

Futsal (Puchar Polski): AZS UŚ Katowice - Marwit Toruń

Moja wiedza na temat futsalu jest znikoma, zasady gry znam z grubsza, a pośród klubów i piłkarzy w ogóle się nie odnajduję. Dlatego styczeń miał być miesiącem, w którym z piłką halową poznam się bliżej, a „halówka” zadebiutuje na łamach bloga. Niestety, wizyta na hali miała miejsce dopiero pod koniec miesiąca, ale za to obejrzałem regulaminowe 40 minut gry, dogrywkę i konkurs rzutów karnych. :)

O meczu w Katowicach dowiedziałem się na parę godzin przed nim, dlatego też nie miałem pojęcia czego się spodziewać. Ba! Podczas spotkania nie pamiętałem nawet, z kim AZS się mierzy. :) Dopiero po powrocie do domu sprawdziłem, że rywal z Torunia zajmuje obecnie 3. miejsce w ekstraklasie, także doprowadzenie do rzutów karnych należy chyba uznać za sukces Akademickich.

25.01.2012; Puchar Polski w futsalu:

AZS UŚ Katowice - Marwit Toruń 3:3 (0:1, 2:2) karne 2:4.
0:1 - I. Sobalczyk (5.09)
1:1 - A. Grędysa (28.08)
2:1 - D. Langer (28.45)
2:2 - D. Krawczyk (38.11)
2:3 - D. Demiszew (43.04)
3:3 - R. Jarzmin (49.19).
Rzuty karne: 0:0 Ł. Kuś, 0:1 I. Sobalczyk, 1:1 D. Langer, 1:2 M. Maciąg, 2:2 K. Grędysa, 2:3 M. Morozow, 2:3 R. Jarzmin, 2:4 A. Citko.

Widzów: ok. 25.

Bilet: wstęp wolny.



PS. Przy okazji nowej notki, jeszcze dwa słowa na temat konkursu na Blog Roku, o którym ostatnio było tutaj głośno. Cóż, nie udało się awansować do kolejnego etapu. GroundhoppingPolska poległ w głosowaniu SMS, zajmując 123. miejsce w kategorii "Moje zainteresowania i pasje". Wynik wygląda na bardzo słaby, szczególnie zważywszy na fakt, że dalej awansowało dziesięć najlepszych blogów, ale z drugiej strony za moimi plecami pozostało 620 konkurentów. ;)

1 komentarz: