16/05/2011

Soproni Liga: Budapest Honvéd FC - Újpest FC

Ze względu na niefortunnie ułożony kalendarz gier ten wyjazd do Budapesztu musiał skupić się bardziej na odwiedzaniu pustych stadionów. Przeglądając terminarz I i II ligi znalazłem tylko dwa spotkania w stolicy, jednak niedzielny mecz rezerw Ferencvárosu rozgrywany był zbyt późno. Na szczęście udało się obejrzeć pierwszoligowe derby pomiędzy Honvédem a Újpestem.

Planując wyjazd układałem sobie harmonogram pod spotkanie o 17:30. Godzina rozpoczęcia meczu została jednak zmieniona na 15:00, przez co sprawy nieco się skomplikowały. Ostatecznie na Bozsik Stadion wszedłem z prawie 40-minutowym opóźnieniem – tuż przed trzecią bramką dla gości. Co ciekawe – mimo takiego spóźnienia nie byłem pod kasami sam, ponieważ przede mną bilety kupiło trzech innych kibiców Honvédu.

Kupno biletu odbyło się drogą pisaną. Po zgłoszeniu chęci zakupu pani w kasie rozpisała mi na kartce wszystkie ceny i poprosiła o wskazanie palcem, który z nich mnie interesuje. :)

Specjalistą od węgierskiej piłki nie jestem, ale wydaje mi się, że w Budapeszcie głównymi siłami – jeśli mowa o kibicach – są Ferencváros i Újpest (jeśli jestem w błędzie, to przepraszam). Taką tezę potwierdzają trybuny na sobotnim meczu – moim zdaniem liczba przyjezdnych była porównywalna z liczbą kibiców Honvéd, a liczbę zebranych w ich „młynie” przekraczała nawet trzykrotnie.

14.05.2011; Soproni Liga:
Budapest Honvéd FC - Újpest FC 1:4 (0:3)
0:1 - Jarmo Ahjupera 9'
0:2 - Balázs Balogh 36'
0:3 - Ádám Balajti 40'
1:3 - Danilo 57'
1:4 - Péter Rajczi 88'

Widzów: 2000.

Bilet: 1040 HUF.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz