09/09/2014

II liga: Zagłębie Sosnowiec - Rozwój Katowice

„Frajerska porażka Zagłębia Sosnowiec” - taki tytuł nadał swojej meczowej relacji serwis Sportowe Zagłębie. I trudno się z tym tytułem nie zgodzić, bo piłkarze ze Stadionu Ludowego spotkanie z Rozwojem Katowice powinni wygrać. Zabrakło im dokładnie 15 minut, bo właśnie w ostatnim kwadransie goście z nawiązką odrobili straty, rzucając Zagłębie na kolana.

Pierwsza połowa - nie ukrywajmy - obeszła się bez fajerwerków. Zagłębie moim zdaniem grało lepiej i chociaż goście raz nawet "ustrzelili" poprzeczkę sosnowieckiej bramki, to mimo wszystko prezentowali się gorzej, zdecydowanie koncentrując się na defensywie. Rozruszali się dopiero po godzinie gry, jakby pobudzająco zadziałała na nich bramka strzelona przez sosnowiczan, którą w 57. minucie strzałem zza pola karnego zdobył Przemysław Mizgała. Po tym golu Rozwój przejął inicjatywę, a gospodarze zaczęli się bronić  i to - jak pokazały boiskowe wydarzenia - dość nieudolnie. W ostatnim kwadransie katowiczanie, za sprawą swoich wychowanków, trzykrotnie znaleźli drogę do sosnowieckiej bramki, a strzelecki łup podzielili między sobą Tomasz Wróbel i Przemysław Szymiński.

Zastanawiające jest dla mnie tylko, dlaczego podczas meczu z Rozwojem kibice Zagłębia nie prowadzili dopingu oraz nie wywiesili żadnych flag (oprócz płótna „Lokus” z boku młyna). Sytuacja dla mnie o tyle dziwna, że nie słyszałem o jakimkolwiek bojkocie z ich strony (choć oczywiście mogło mi to umknąć). W zasadzie fani gospodarzy dali o sobie znać tylko w ostatnich minutach, ale nie dopingiem, a bezpośrednimi zwrotami do piłkarzy, skandując głośne „szmaciarze” oraz „wypierdalać”. Ale po takim „szoł”, jakie musieli oglądać, rozumiem ich rozgoryczenie i frustrację…

Spotkanie Zagłębia z Rozwojem było pierwszym z trzech, jakie w miniony weekend obejrzałem razem z Christianem. Jego niemieckojęzyczną relację możecie przeczytać tutaj.


06.09.2014; II liga:
Zagłębie Sosnowiec - Rozwój Katowice 1:3 (0:0)
1:0 - Przemysław Mizgała 57'
1:1 - Tomasz Wróbel 76'
1:2 - Przemysław Szymiński 85'
1:3 - Tomasz Wróbel 88'

Widzów: ok. 1200.

Bilet: nie dotyczy ;).




= = = = = Linki = = = = 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz