16/10/2012

Klasa B: Iskra Psary - Olimpia Włodowice

No dobra, sam nie wiem, co napisać o tym meczu. Starcie dwóch drużyn sosnowieckiej Klasy B, do tego z dolnej połówki, na kolana nie powaliło. Typowa kopanina i skromne zwycięstwo gospodarzy. Dobrze chociaż, że ta jedna bramka padła. A ja miałem przy niej swój udział. :P

Tak, tak, nie była to asysta, ale nieskromnie przyznam, że moje podanie rozpoczęło całą akcję. Dokładnie: podałem piłkę, po której wykonano aut,  jedno czy dwa podania, piłka w siatce i zwycięstwo dla Iskry.

O samym spotkaniu nic więcej jednak nie jestem w stanie napisać. Za najciekawsze w meczu uznałem to, że bramkarz gospodarzy występował z numerem sześć na koszulce.

Jest jednak plus dla Psar, które chociaż występują tylko w B Klasie, czyli na najniższym możliwym poziomie, mogą pochwalić się krytą trybuną. Pod dachem zlokalizowanych jest podobno 300 miejsc siedzących.

14.10.2012; Klasa B, Sosnowiec:
Iskra Psary - Olimpia Włodowice 1:0 (0:0)

Widzów: ok. 50.

Bilet: Wstęp wolny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz