30/04/2012

Liga okręgowa: Polonia II Bytom - Ruch II Radzionków

Spotkania zespołów rezerw nie wzbudzają u mnie większego zainteresowania, a już bezpośredni pojedynek drugich drużyn jest zachęcający jeszcze mniej. Ale dla tego meczu zrobiłem wyjątek, bo naprzeciw siebie stanęły ekipy, których derbowe starcia w I lidze, kibicowsko, są bardzo elektryzujące. Łudziłem się, że w okręgówce może będzie coś działo się na trybunach…

…niestety się myliłem. :D W sobotnie przedpołudnie przy Olimpijskiej pustki, na trybunach kilkadziesiąt osób, cisza, spokój i kultura. Zauważyłem tylko jedną osobę w barwach Polonii oraz jednego dżentelmena w koszulce… Ruchu Chorzów.

Mecz pod dyktando przyjezdnych, którzy spokojnie mogli wygrać wyżej, ale trzeba tutaj podkreślić, że Polonia nie była w stanie „sklepać” pełnego składu i od początku grała w dziesiątkę przeciwko jedenastu „Cidrom”.

28.04.2012; Liga okręgowa, Katowice IV:
Polonia II Bytom - Ruch II Radzionków 0:5 (0:1)

Widzów: ok 50.

Bilet: wstęp wolny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz