11/03/2011

Regionalliga Ost: SC Ostbahn XI - FC Waidhofen/Ybbs

Pomysł udania się na to spotkanie zrodził się już tydzień wcześniej, jednak w dniu meczu naszły mnie pewne wątpliwości. Nazywając rzeczy po imieniu: lenistwo. Poza tym o tej samej porze mój Górnik mierzył się z KGHM Zagłębie Lubin i zastanawiałem się, czy nie lepiej posiedzieć na tyłku i obejrzeć spotkanie naszej ekstraklasy…

I tak oto stanąłem przed wyborem: nasza polska liga na monitorze, do tego bez żadnej gwarancji, że uda mi się „złapać” transmisję dobrej jakości, czy dwie godzinki na świeżym powietrzu, na obiekcie, o którym nic nie wiem? Hmmm…. Pogoda ładna, popołudnie słoneczne, do stadionu stosunkowo niedaleko. A poza tym po zaliczeniu w tym tygodniu meczów zarówno austriackiej ekstraklasy, jak i I ligi, korciło mnie zejście o jeszcze jedną klasę rozgrywkową niżej.

05.03.02011; Regionalliga Ost:
SC Ostbahn XI – FC Waidhofen/Ybbs 0:1 (0:0)
0:1 - Stefan Kogler ‘86

Widzów: ok. 250

Bilet: 4 Euro.



PS. A w Polsce Górnik ograł lubinian 5:1...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz