12/03/2011

Regionalliga Ost: SC Columbia Floridsdorf - 1.SC Sollenau

Pozostajemy przy trzeciej lidze austriackiej. Co więcej – wciąż trzymamy się Wiednia. W to sobotnie popołudnie udałem się na Floridsdorf aby obejrzeć starcie SC Columbia – 1.FC Sollenau w ramach 17. kolejki Regionalligi Ost.
O dzisiejszych gospodarzach nie jestem w stanie wiele powiedzieć. SC Columbia założony został w 1908 roku i jest najstarszym klubem w… dzielnicy Floridsdorf :) . W poprzednim sezonie The Columbians rywalizowali w rozgrywkach wiedeńskiej Landesligi, które zakończyli na pierwszym miejscu i wywalczyli awans do ligi regionalnej. Jako ciekawostkę dodam, że szukając informacji o zespole trafiłem na… stronę Arsenalu, który w lipcu 2009 roku zmierzył się z Austriakami w towarzyskim spotkaniu, zakończonym zwycięstwem Kanonierów 7:1.

Na koniec dodam, że zaskoczyła mnie cena. Tydzień temu wejściówka na Ostbahn XI kosztowała mnie 4 euro, natomiast dziś zapłaciłem o dwa euro więcej. A bramka nie padła żadna…

12.03.2012; Regionalliga Ost:
SC Columbia Floridsdorf - 1.SC Sollenau 0:0

Widzów: ok. 500.

Bilet: 7 Euro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz