16/11/2012

Groundhopping na łamach "Przekroju"

Wiadomość nie jest pierwszej świeżości, dlatego w tym miejscu przepraszam za gapiostwo, ale news jeszcze się nie przedawnił. Otóż miło mi zakomunikować, że w najnowszym tygodniku „Przekrój”, z poniedziałku (12.11.2012), znaleźć można artykuł poświęcony stadionowej turystyce. O tym zjawisku oraz swoich dokonaniach opowiada trzech rodzimych groundhopperów.

Tym specyficznym hobby zainteresowała się redaktor Urszula Szewczyk, a wiedzy zaczerpnęła w trzech źródłach. Na łamach "Przekroju" o stadionowej turystyce opowiadają kolejno: Rzeźnik z serwisu Kartofliska, Arek z bloga My Football Moments oraz Szymon – autor bloga Na Trybunie.


O artykule w Przekroju wiedziałem już jakiś czas temu, ale przyznaję, że nieco „przysnąłem” i nie spodziewałem się, że opublikowany zostanie on już w tym numerze. I choć mamy już piątek, to podejrzewam, że zainteresowani nie będą mieli problemów ze zdobyciem egzemplarzu dla siebie. Ja nie miałem. ;)

Aha, dla niezorientowanych: „Przekrój” do kupienia za 3,99 PLN.

1 komentarz:

  1. masz swój skromny udział w artykule ponieważ jedno z zamieszczonych zdjęć Ty robiłeś :)

    OdpowiedzUsuń