07/01/2012

Konkurs na Blog Roku 2011

Kilka dni temu w prawym górnym rogu bloga, tuż pod obrazkowym nagłówkiem, pojawiła się skromna informacja dotycząca konkursu na Blog Roku 2011. Czas najwyższy napisać kilka słów więcej nt. tego plebiscytu, do którego Blog GroundhoppingPolska również się zgłosił.

Obecna edycja jest już siódmą odsłoną konkursu na najlepszy polskojęzyczny blog minionego roku i pierwszą, w której do walki stanęła jednoosobowa załoga Groundhopping Polska. Wszystkiego o plebiscycie dowiedzieć można się na jego oficjalnej stronie: blogroku.pl.

Miło mi zakomunikować, że blog GroundhoppingPolska już znalazł się w drugim etapie zabawy – przechodzą do niej bowiem wszystkie zgłoszone blogi. :] Po tym marnym żarcie zaczyna się wątek poważny, bo teraz do akcji wkroczyć mają Czytelnicy. To właśnie Wy, poprzez głosowanie SMS, rozpoczynające się 12 stycznia, wybierzecie 10 najlepszych blogów w każdej kategorii tematycznej. W kategorii „Moje zainteresowania i pasje” – w której zgłoszony został niniejszy blog – jurorem będzie Martyna Wojciechowska i to właśnie ona wybierze trzy najlepsze blogi nominowane do Nagrody Głównej oraz Wyróżnień Głównych. O regulaminie zabawy (zdecydowanie) więcej przeczytać można na stronie konkursu.

Jak wspominałem powyżej, blog GroundhoppingPolska walczy w kategorii „Moje zainteresowania i pasje”, a jego kandydaturę znaleźć możecie klikając tutaj.

Na koniec dwa słowa od siebie. Na udział w konkursie zdecydowałem się z czystej ciekawości, zauważając informację znajomego, który również postanowił powalczyć o tytuł Bloga Roku – co więcej, nawet w tej samej kategorii. :) I podobnie jak on liczę, że dzięki pojawieniu się w gronie zgłoszonych blogów, GroudnhoppingPolska zyska kilku nowych Czytelników.

2 komentarze:

  1. dostaniesz mój głos za pracę jaką wkładasz w swojego bloga. jak nie zapomnę zaglosować.


    ps. odwiedź moje Bielsko w tym roku, stadion jest do dupy, drużyna średnia, ale miasto fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosowanie już trwa. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń