24/03/2011

Wielki Dzień Naszej Piłki

Witam!

Przeglądając jeszcze przed snem strony znajomych natrafiłem na ciekawą akcję. Mianowicie w najbliższy weekend, tj. 26-27 marca, ma odbyć się Wielki Dzień Naszej Piłki – czyli akcja mająca na celu wsparcie klubów z niższych klas rozgrywkowych. Więcej o akcji można dowiedzieć się z oficjalnej strony.

Z ciekawości sprawdziłem terminarz. Moje wojkowickie Milenium w ten weekend czeka wyjazd na Śląsk Świętochłowice, więc nawet będąc w domu nie wybrałbym się na nasz stadion, ale… Szkoda, bo w 16. kolejce II grupy katowickiej okręgówki odbędą się derby Czeladzi, w których Górnik Piaski podejmie MCKS. :)

Niestety z racji pobytu na obczyźnie nie dane mi będzie wybrać się na żaden mecz w naszych niższych ligach, chociaż… W sobotę mam zamiar zaliczyć kolejne spotkanie austriackiej trzeciej ligi (Wiener SK – SV Horn), w niedzielę natomiast może uda mi się zejść o trzy klasy rozgrywkowe niżej i obejrzeć mecz Gold Style Galatasaray Wiedeń z… Polską Wiedeń. ;)

Pozdrawiam!
Daniel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz