01/04/2010

Groundspotting: CASA Arena Horsens

Po przyjeździe do Horsens nie mogłem sobie odpuścić wizyty na miejscowym stadionie. Wiedziałem, że w mieście jest drużyna piłkarska, która jeszcze w poprzednim sezonie walczyła w duńskiej ekstraklasie, jednak rozgrywki zakończyła na ostatnim miejscu. Rzecz jasna wizyta na ligowym spotkaniu „Żółtych” była „oczywistą oczywistością”, jednak na samym początku, przyznam, nawet nie interesowałem się meczem - po prostu chciałem znaleźć stadion i rzucić na niego okiem. ;)

Udało się to we wtorek, czyli niemal zaraz po tym, jak dotarłem do Horsens. W klubowym biurze spytałem, czy istnieje możliwość wejścia na stadion i zrobienia sobie kilku zdjęć na pamiątkę oraz czy odwiedzenie obiektu będzie mnie coś kosztować.

Okazało się, że nie ma najmniejszego problemu, a wejście na stadion jest za darmo. Poniżej kilka zdjęć na pamiątkę ;) .



Na koniec jeszcze kilka informacji o stadionie:
Pojemność: 10400 (7500 miejsc siedzących).
Wymiary boiska: 104x65 m.
Oświetlenie: 1000 lx.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz